• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84796
+
-

برد قاطع خوشه طلایی در نخستین میزبانی در ساوه

 تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق به کسب یک پیروزی پرگل برابر آرمان گهر سیرجان شد.

به گزارش ایرنا، خوشه طلایی در حالی که در 7 هفته گذشته در بیرون از شهر ساوه دیدارهای خود را برگزار کرد، اما در ورزشگاه شهید چمران که اخیرا به اهتمام مسئولان بازسازی شد، نخستین دیدار را با حضور تماشاگران خودی برگزار کرد که حاصل آن 4 گل و کسب 3 امتیاز بود.
بازیکنان خوشه طلایی از همان آغاز مسابقه مسلط نشان دادند و در دقایق ۱۳ و ۴۲ توسط «احسان پورشیخعلی» و «رضا اژدر» به گل رسید تا نیمه نخست را با برتری ۲ بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم این دیدار که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، «ایمان رازانی» در دقیقه ۵۵ یک گل وارد دروازه خوشه طلایی کرد تا حساب کار ۲ بر یک شود اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۶۰ تیم ساوجی توسط اژدر از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه سیرجانی‌ها کرد.
در ادامه مسابقه و در دقیقه ۶۹ نیز «شاهرخ غلامرضاپور» موفق شد گل چهارم خوشه طلایی را به ثمر برساند تا با وجود حملات تیم آرمان گهر در ۲۰ دقیقه پایانی، این نتیجه را حفظ و با کسب 3 امتیاز مسابقه در صدر جدول رقابت‌ها قرار گیرد.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در پایان این دیدار گفت: آرمان گهر تیم خوبی نشان داد و با این‌که از لحاظ نتیجه عقب بود اما تا آخر مسابقه، فوتبال بازی کرد.
«محسن عاشوری» افزود: حضور تماشاگران و بازی در زمین چمن مناسب این ورزشگاه انگیزه بخش بازیکنان برای کسب 3 امتیاز بود و من این پیروزی را به مردم ساوه تقدیم می‌کنم که باعث صدرنشین شدن تیم خوشه طلایی شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید